Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

    Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI
    search
    • Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI

    Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI

    Brutto: 18,86 zł

    (18,86 zł szt.)

    Netto: 15.33 PLN
    Czas wysyłki 1-2 dni robocze
    help_outlineAsk about product
    Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI

    Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI

    0

    I accept privacy policy rules  

    account_circleSend to a friend
    Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI

    Kondensator silnikowy MIFLEX 3uF 400V POLSKI

    0

    I accept privacy policy rules  

       В наличност   108 Артикула   
    Количество

     

    Polityka prywatności

     

    Dostawa towaru

     

    Zwroty towaru

    KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 3,0uF/400Vac MIFLEX POLSKI

    Kondenator silnikowy rozruchowy / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.
    W życiu codziennym spotykamy je w :

    • kosiarkach
    • wentylatorach
    • pompach obiegowych C.O.
    • siłownikach bram wjazdowych
    • i innych

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • Producent MIFLEX  
    • Typ kondensatora polipropylenowy 
    • Zastosowanie kondensatorów do silników, pracy 
    • Pojemność 3,0µ
    • Napięcie pracy 400Vac
    • Seria kondesatorów MKSP-8
    • Wersja 2           
    • Wymiary korpusu  41,4x33x17,9mm
    • Raster wyprowadzeń 37,5mm 
    • Temperatura pracy -25...70°C 
    • Tolerancja ±5 %
    • Kategoria klimatyczna 25/70/21 
    • Czas życia 3000h 
    • Wyprowadzenia PRZEWODY
    • Możliwość montaż PCB
    • Masa brutto: 0.03kg


    Dobór pojemnośći:

    Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu. Ważna informacja - że zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%)  w stosunku do uszkodzonego. Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego). Zbyt mała pojemność będzie przyczyną, że silnik może mieć problem z rozruchem.

    Objawem uszkodzenia kondesatora:

    • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w potaci szarej "lawy" ++
    • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
    • pomiar elektryczny miernikiem

    ++ metody opisane wyżej  determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym


    DISCOUNT
    KSQ 3/400 KOSTKA
    108 Артикула
    Нов