Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

    Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V
    search
    • Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V

    Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V

    Brutto: 15,85 zł

    (15,85 zł szt.)

    Netto: 12.89 PLN
    Czas wysyłki 1-2 dni robocze
    help_outlineAsk about product
    Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V

    Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V

    0

    I accept privacy policy rules  

    account_circleSend to a friend
    Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V

    Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 1uF / 450V

    0

    I accept privacy policy rules  

    done   Product in permanent offer.
    In the event of a temporary shortage or demand for more, the delivery time is 5-10 working days.
       В наличност   17 Артикула   
    Количество

     

    Polityka prywatności

     

    Dostawa towaru

     

    Zwroty towaru

    KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 1uF/450V KONEKTORY SR-PASSIVES

    Kondensator silnikowy rozruch / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.
    W życiu codziennym spotykamy je w :

    • kosiarkach
    • wentylatorach
    • pompach obiegowych C.O.
    • siłownikach bram wjazdowych
    • i innych

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • Producent SR Passives 
    • Typ kondensatora polipropylenowy 
    • Zastosowanie kondensatorów do silników, pracy 
    • Pojemność 1µF 
    • Napięcie pracy 450V 
    • Wymiary korpusu  fi - 30 x 57mm 
    • Temperatura pracy -25...70°C 
    • Tolerancja ±5% 
    • Kategoria klimatyczna 25/70/21 
    • Czas życia 3000h 
    • Wyprowadzenia KONEKTORY 6,3mm 
    • Śruba mocująca M8

    Dobór pojemnośći:

    Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu. Ważna informacja - że zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%)  w stosunku do uszkodzonego. Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego). Zbyt mała pojemność sprawi, że silnik może mieć problem z rozruchem.

    Objawem uszkodzenia kondesatora:

    • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w potaci szarej "lawy" ++
    • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
    • pomiar elektryczny miernikiem

    ++ metody opisane wyżej  determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym

     

    SR PASSIVES
    KSBN 1/450 SR
    17 Артикула

    Техническо описание

    Rabat
    TAK
    Нов