Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 10uF / 450V
search
  • Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 10uF / 450V
  • Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 10uF / 450V

Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 10uF / 450V

Brutto: 20,20 zł
Netto: 16.43 PLN
Czas wysyłki 1-2 dni robocze
Gwarancja ceny

W związku z dużą ilością zamówień włączyliśmy opcję zamawiania ilości produktów powyżej dostępnego staniu w magazynie.

Opłacenie zakupu produktu powyżej aktualnego stanu zapewni Państwu:

- rezerwację i gwarancję dostawy produktu,
- gwarancję ceny z dnia z opłacenia zamówienia.
Nie ma innej formy rezerwacji produktów
help_outlineZapytaj o produkt
Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 10uF / 450V

Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 10uF / 450V

Akceptuję zasady polityki prywatności  

done   Produkt w stałej ofercie.
W przypadku chwilowego braku lub zapotrzebowania na większą ilość czas dostawy 5-10 dni roboczych.
   W magazynie   93 szt.   
Ilość

 

Polityka prywatności

 

Dostawa towaru

 

Zwroty towaru

KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 10uF/450V Z KONEKTORAMI

Kondensator silnikowy rozruch / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym. W życiu codziennym spotykamy je w :

  • kosiarkach
  • wentylatorach
  • pompach obiegowych C.O.
  • siłownikach bram wjazdowych
  • i innych

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • Producent SR Passives
  • Typ kondensatora polipropylenowy
  • Zastosowanie kondensatorów do silników, pracy
  • Pojemność 10µF
  • Napięcie pracy 450V
  • Wymiary korpusu fi 35 x 60mm
  • Temperatura pracy -25...70°C
  • Tolerancja ±5%
  • Kategoria klimatyczna 25/70/21
  • Czas życia 3000h
  • Wyprowadzenia KONEKTORY 6,3mm 

Dobór pojemnośći:

Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu. Ważna informacja jest fakt, że zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%) w stosunku do uszkodzonego. Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego).  Zbyt mała pojemność powoduje, że silnik może mieć problem z rozruchem.

Objawem uszkodzenia kondensatora:

  • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w postaci szarej "lawy" ++
  • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
  • pomiar elektryczny miernikiem

++ metody opisane wyżej determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym.



SR PASSIVES
KSB 10/450 SR
93 szt.

Opis

Rabat
TAK
Nowy