Kondensator silnikowy PRACY 8uF/425V- DUCATI
(30,31 zł szt.)
W związku z dużą ilością zamówień włączyliśmy opcję zamawiania ilości produktów powyżej dostępnego staniu w magazynie.
Opłacenie zakupu produktu powyżej aktualnego stanu zapewni Państwu:
- rezerwację i gwarancję dostawy produktu,
- gwarancję ceny z dnia z opłacenia zamówienia.
KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 8uF/425V PRZEWODY DUCATI ENERGIA
DŁUGI CZAS ŻYCIA 10000 godzin
***Do kondensatorów z przewodami można zamówić za DODATKOWĄ OPŁATĄ końcówki pokazane na zdjęciach - szczegóły na końcu opisu.
Po wybraniu kondensatora należy wybraz ofertę, której tytuł zaczyna się "Dopłata końcówk..." i dodać do koszyka.
Kondensator silnikowy rozruchowy / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.
Są stosowane:
- kosiarkach
- wentylatorach
- pompach obiegowych C.O.
- siłownikach bram wjazdowych
- i innych
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
- Producent: Ducati Energia
- Typ kondensatora: polipropylenowy
- Zastosowanie kondensatorów: do silników asynchronicznych
- Pojemność 8µF
- Napięcie pracy: 425V
- Wymiary korpusu: fi 32 x 55mm
- Temperatura pracy: -25...85°C
- Tolerancja: ±5%
- Czas życia: 10000h
- Wyprowadzenia: KABLE
- Mocowanie:Śruba M8 - Trzpień śruby jest wykonany z tego samego materiału co korpus kondesatora czy lo z tworzywa sztucznego. Bardzo łatwo go odciąć piłką do metalu, ostrym nożem lub obcinaczkami do drutu ! ! !
- Masa brutto: 0.05 kg
Dobór pojemnośći:
Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu.
Ważna informacja:
zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%) w stosunku do uszkodzonego:
- Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego).
- Zbyt mała pojemność powoduje, że silnik może mieć problem z rozruchem.
Objawy uszkodzenia kondensatora:
- oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w postaci szarej "lawy" ++
- oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
- pomiar elektryczny miernikiem
++ metody opisane wyżej determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym.
***Dodatkowy montaż końcówki:
Po wybraniu kondensatora należy wybraz ofertę, której tytuł zaczyna się "Dopłata końcówk...".
Jeżeli zamawiacie kilka kondensatorów to w uwagach do zamówienia ( proszę unikać oddzielnej wiadomośći ) proszę napisać do których kondesatorów, które końcówki.