Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Kondensator silnikowy MIFLEX 1,5uF 400V POLSKI
search
  • Kondensator silnikowy MIFLEX 1,5uF 400V POLSKI

Kondensator silnikowy MIFLEX 1,5uF 400V POLSKI

Brutto: 15,64 zł

(15,64 zł szt.)

Netto: 12.72 PLN
Czas wysyłki 1-2 dni robocze
Gwarancja ceny

W związku z dużą ilością zamówień włączyliśmy opcję zamawiania ilości produktów powyżej dostępnego staniu w magazynie.

Opłacenie zakupu produktu powyżej aktualnego stanu zapewni Państwu:

- rezerwację i gwarancję dostawy produktu,
- gwarancję ceny z dnia z opłacenia zamówienia.
Nie ma innej formy rezerwacji produktów
help_outlineZapytaj o produkt
Kondensator silnikowy MIFLEX 1,5uF 400V POLSKI

Kondensator silnikowy MIFLEX 1,5uF 400V POLSKI

0

Akceptuję zasady polityki prywatności  

   W magazynie   111 szt.   
Ilość

 

Polityka prywatności

 

Dostawa towaru

 

Zwroty towaru

KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 1,5uF/400Vac MIFLEX POLSKI

Kondenator silnikowy rozruchowy / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.
W życiu codziennym spotykamy je w :

  • kosiarkach
  • wentylatorach
  • pompach obiegowych C.O.
  • siłownikach bram wjazdowych
  • i innych

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • Producent MIFLEX  
  • Typ kondensatora polipropylenowy 
  • Zastosowanie kondensatorów do silników, pracy 
  • Pojemność 1,5µ
  • Napięcie pracy 400Vac
  • Seria kondesatorów MKSP-8
  • Wersja 2           
  • Wymiary korpusu  41,4x28,5x16mm
  • Raster wyprowadzeń 37,5mm 
  • Temperatura pracy -25...70°C 
  • Tolerancja ±10 %
  • Kategoria klimatyczna 25/70/21 
  • Czas życia 3000h 
  • Wyprowadzenia PRZEWODY
  • Możliwość montaż PCB
  • Masa brutto: 0.03kg


Dobór pojemnośći:

Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu. Ważna informacja - że zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%)  w stosunku do uszkodzonego. Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego). Zbyt mała pojemność będzie przyczyną, że silnik może mieć problem z rozruchem.

Objawem uszkodzenia kondesatora:

  • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w potaci szarej "lawy" ++
  • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
  • pomiar elektryczny miernikiem

++ metody opisane wyżej  determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym


DISCOUNT
KSQ 1,5/400 KOSTKA
111 szt.
Nowy