Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Produktų kategorijos

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SPIS TREŚCI 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SPIS TREŚCI

§ 1 Postanowienia Ogólne

§ 2 Świadczenie usług drogą elektroniczną

§ 3 Zawarcia umowy sprzedaży

§ 4 Płatność, dostawa, odbiór towarów

§ 5 Dane osobowe

§ 6 Reklamacje

§ 7 Odstąpienia od umowy

§ 8 Informacje dodatkowe


§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE:

 

1.1.  Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem") określa zasady korzystania przez 

klientów ze Sklepu Internetowego www.kiosk_RTV.pl i w szczególności reguluje:

a) warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży;

b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;

c) zasady korzystania przez Konsumentów z prawa do odstąpienia od umowy zakupu;

d) zasady i tryb postępowania reklamacyjnego.

 

1.2.  Definicja pojęć użytych w Regulaminie:

a) Sklep internetowy – sklep internetowy działający pod adresem www.kiosk_RTV.pl

b) Usługodawca, Sprzedawca, Administrator danych:

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra,

NIP 9730003949, REGON 970342034

działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki,

adres poczty elektronicznej sklep@kiosk_RTV.pl, numer telefonu: 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

c) Klient - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca 

osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę, która chce zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą;

d) Konsument- osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej 

bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

e) Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy. Prawidłowe złożenie 

Zamówienia przez klienta skutkuje otrzymaniem na podany podczas składania zamówienia/rejestracji adres mailowy wiadomości pt. „Zamówienie nr. …… ” (§. 3.7. Regulaminu);

f) Usługa świadczona drogą elektroniczną – bezpłatna usługa polegająca na: prowadzeniu 

konta Klienta (w przypadku Klientów zarejestrowanych), udostępnieniu Klientom formularza zamówienia (w przypadku składania zamówień przez klientów niezarejestrowanych). W razie wątpliwości uznawać się będzie, że za usługi świadczone drogą elektroniczną uznaje się również wszelkie czynności, które Usługodawca będzie wykonywał w celu prawidłowej obsługi procesów podanych w zdaniu pierwszym;

g) Rejestracja – utworzenie w systemie Sklepu Internetowego Konta Klienta. W celu 

dokonania rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny. Prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego skutkować będzie wysłaniem przez system Sprzedawcy automatycznej wiadomości mailowej informującej o aktywacji Konta

h) Cena – cena, jaką klient sklepu zobowiązany będzie do zapłaty za wybrane produkty 

w przypadku zawarcia umowy sprzedaży. Cena może być wyrażona za pomocą następujących walut: polski złoty (PLN). Podana cena jest ceną brutto (zawierająca niezbędny podatek VAT). Ceny w sklepie internetowym nie zawierają kosztów przesyłki, które są wskazane w trakcji składania zamówienia w Sklepie. Sprzedawca gwarantuje, że cena wskazana w trakcie składania zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy sprzedaży zawartej na podstawie złożonego zamówienia.

i) Dostawa – powierzenie przez Sprzedawcę produktów przeznaczonych dla Klient

a podmiotom trzecim w celu ich dostawy. Sprzedawca zobowiązuje się do należytego opakowania i ubezpieczenia wysyłanych produktów. Dostawę swoich produktów Sprzedawca powierza wyłącznie wyspecjalizowanym firmom kurierskim prowadzącym w tym zakresie profesjonalną działalność gospodarczą.

1.3.  Korespondencję elektroniczną dotyczącą działalności Sklepu internetowego należy wysyłać na adres e-mail sklep@kiosk_RTV.pl natomiast korespondencję tradycyjną (pocztową) należy kierować na adres:

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

66-002 Zielona Góra

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28

 

1.4.  Klientem Sklepu internetowego może być – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka 

organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę, która chce zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

1.5. Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski. W celu złożenia Zamówienia 

obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.

1.6.  Ceny w Sklepie Internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 

(ceny brutto). Ceny nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Klienta sposobu płatności i dostawy. Klient jest informowany o kosztach Dostawy w trakcie składania Zamówienia.

1.7.  Jeśli nie zostało to wyraźnie wskazane w informacji handlowej, towary dostępne w Sklepie 

internetowym są nowe, a podmiotem odpowiedzialnym za ich ewentualne wady fizyczne i prawne jest kiosk-RTV.pl Marek Pełka ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra, NIP 9730003949; REGON 970342034; działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres poczty elektronicznej sklep@kiosk_RTV.pl, numer telefonu: 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

 

§ 2 ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:

 

2.1.  W ramach prowadzenia Sklepu internetowego Usługodawca zobowiązuje się do 

świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

2.2.  Świadczenie przez Usługodawcę Usług drogą elektroniczną jest bezpłatne.

2.3.  Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną:

2.3.1.  Usługa Konto Klienta:

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.

  • Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.

  • Umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta jest zawierana na czas nieoznaczony.

2.3.2.  Usługa interaktywny formularz:

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.

2.3.3.  Usługa Newsletter:

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną Newsletter zostaje zawarta w momencie podania na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Newsletter” adresu poczty elektronicznej oraz kliknięcia pola „Potwierdź”, bądź w momencie, w którym klient zaznaczył stosowne pole (check-box) w momencie rejestracji, wyrażające zgodę na usługę Newsletter.

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną Newsletter jest zawierana na czas nieoznaczony.

2.4.  Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną.

Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą 

elektroniczną o charakterze ciągłym przez Usługodawcę w każdej chwili (np. usunięcie Konta Klienta). Wypowiedzenie umowy następuje bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn:

  • Wypowiedzenia umowy można dokonać poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy sklep@kiosk_RTV.pl lub też pisemnie na adres Usługodawcy (wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu).

  • Umowa w takim przypadku wygasa po upływie 7 dni od chwili otrzymania przez Usługodawcę wypowiedzenia.

  • Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Klient dostarcza treści o charakterze bezprawnym.

  • Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie wiąże się z utratą praw już nabytych przez Klientów korzystających ze Sklepu internetowego Sprzedawcy.

  • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od jej zawarcia (patrz § 7 Regulaminu).

 

§3 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

3.1.  Klient ma do wyboru następujące sposoby złożenia zamówienia:

a) złożenie zamówienia za pomocą systemu Sklepu internetowego;

b) złożenie zamówienia poprzez pocztę mailową (wysłanie zamówienia na adres: 

sklep@kiosk_RTV.pl);

3.2.  W celu złożenia Zamówienia przez Sklep Internetowy należy:

  • Wybrać oraz dodać produkt do Wirtualnego Koszyka;

  • Gdy w koszyku znajdują się już wszystkie produktu należy przejść do składania zamówienia używając przycisku „Twój koszyk”.

  • Zostajemy przekierowani do podstrony na której mamy możliwość sprawdzenia stanu zamówienia, ceny jednostkowej za poszczególne produkty oraz ceny łącznej. W tym momencie należy również wybrać z możliwych rodzaj dostarczenia wybranego towaru. Po czym należy kliknąć przycisk „Przejdź Dalej”

  • W kolejnej sekcji zarejestrowani Klienci (posiadający już konto Użytkownika) wpisują swój login i hasło podane podczas zakładania konta Użytkownika oraz klikają „Zaloguj”. (Gdyby hasło zostało zapomniane można skorzystać z opcji „Przypomnij hasło” znajdującej się pod przyciskiem „Zaloguj”).

  • Klienci, którzy nie posiadają konta Użytkownika mogą wybrać możliwość składania zamówienia bez tworzenia konta Użytkownika (logowania), w tym celu wypełniają pola dla złożenia jednorazowego zamówienia bez konieczności tworzenia konta, dane obowiązkowe to: dane teleadresowe: imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz mail a następnie klikając przycisk „Przejdź Dalej Potwierdzenie ”

  • Używając przycisku „Przejdź Dalej” Klient przechodzi do podstrony, w której znajdą się wszelkie informacje dotyczące zamówienia, tzn.:

  • przedmiot zamówienia

  • jednostkowa oraz łączna cena zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (o ile występują)

  • wybranego sposobu dostawy i sposobu płatności

  • w tym miejscu, niezbędne jest dokonanie akceptacji wymaganych warunków zamówienia, poprzez zaznaczenie pola z odpowiednim (check-box), dotyczącym regulaminu, przetwarzania danych osobowych i polityki prywatności. Można również udzielić zgody dobrowolnej na otrzymywanie drogą elektroniczną, na podany w zamówieniu adres e-mail, informacji na temat akcji promocyjnych, nowości, wyprzedaży, kodów rabatowych oraz usług świadczonych przez sklep www.kiosk_RTV.pl

  • następnie należy uważnie sprawdzić czy wszystko się zgadza i potwierdzić przyciskiem „Kupuję i Płacę”.

3.3.  Złożenie zamówienia poprzez e-mail - sklep@kiosk_RTV.pl

  • W celu złożenia Zamówienia poprzez przesłanie wiadomości e-mail należy wysłać wiadomość e-mail na adres sklep@kiosk_RTV.pl. Treść wiadomości powinna określać istotne postanowienia umowy, tj. przedmiot umowy, cena, ilość.

  • W treści wiadomości e-mail, Klient jest zobowiązany do podania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji wysyłki towaru (imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu), Dodatkowo Klient jest zobowiązany do określenie sposobu realizacji płatności i dostawy.

  • Oferta złożona przez Klienta przestaje go wiązać z upływem czasu, w którym mógł w zwykłym toku czynności otrzymać odpowiedź Sprzedawcy wysłaną bez nieuzasadnionego opóźnienia (w razie wątpliwości Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania potwierdzenie przyjęcia zamówienia w ciągu 48 godzin. Sprzedawca informuje Klienta o odnotowaniu zamówienia wiadomością mailową pt. Zamówienie nr……..

  • Umowę poczytuję się za zawartą chwili otrzymania przez Klienta oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu zamówienia do Realizacji pkt. 3.10 Regulaminu (wiadomość mailowa pt. Zamówienie przyjęte do realizacji)

3.4.  W trakcie składania zamówień, o których mowa w pkt. 3.1 niniejszego regulaminu 

Klient zobowiązany jest do podania danych odpowiadających prawdzie.

3.5.  W trakcie składania Zamówienia niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z niniejszym 

regulaminem.

3.6.  Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w przycisk 

„zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, lub w inny z równoważnym sformułowaniem.

3.7.  Po otrzymaniu przez system Sklepu internetowego zamówienia, każdorazowo wysyłana 

będzie na adres e-mail podany przez Klienta automatyczna wiadomość potwierdzającą otrzymanie zamówienia (wiadomość pt. Zamówienie nr…….)

3.8.  Zamówienie, którego otrzymanie zostało potwierdzone przez system Sklepu internetowego 

(§3.7 Regulaminu) stanowi ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego i stanowi podstawę do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

3.9. Zamówienie złożone przez Klienta a niepotwierdzona przez Sprzedawcę w terminie 

48 godzin przestaje go wiązać.

3.10.  Sprzedawca w przypadku przystąpienia do realizacji zamówienia potwierdza ten fakt 

osobną wiadomością mailową zatytułowaną „Zamówienie przyjęte do realizacji”

3.11. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości od 

Sprzedawcy, potwierdzającej przystąpienie do realizacji zamówienia (wiadomość, o której mowa w pkt. 3.10 niniejszego regulaminu)

3.12.  Klient może anulować złożone zamówienie lub je zmodyfikować, w tym celu należy:

a) skontaktować się z Sprzedawcą telefonicznie;

b) skontaktować się z Sprzedawcą drogą mailową;

3.13. Zamówienia są obsługiwane przez dział obsługi Klienta Sklepu internetowego

w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 10.00-18.00.

3.14. Informacje handlowe zamieszczone w Sklepie internetowym nie stanowią oferty 

w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert, nawet jeśli informacja ta zawiera jednostkową cenę towaru.

 

§4 PŁATNOŚĆ, FORMY PŁATNOŚCI, CENA TOWARU, DOSTAWA, ODBIÓR

 

4.1.  PŁATNOŚĆ

  • Z tytułu wykonania umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę towarów oraz koszt ich wysyłki.

  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

4.2. FORMY PŁATNOŚCI. Płatność następuje w wybranej przez Klienta formie:

  • płatność przy odbiorze przesyłki (dla przesyłek z dostępną opcją za pobraniem)

  • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy

  • płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Paynow (marka mBank)
    mElements S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa NIP:5223047892 ; Regon: 363203696; KRS 0000590484 (serwis udostępnia szeroki wachlarz nowoczesnych form płatności. Przykładowe dostępne sposoby to: przelewy online, blik, karty płatnicze, Apple Pay, Google Pay, PayPo, raty)

  • Karty płatnicze:
    - Visa
    - Visa Electron
    - Mastercard
    - MasterCard Electronic
    - Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

4.3  CENA TOWARU.

  • Cena poszczególnych towarów prezentowanych w Sklepie internetowym jest ceną brutto 

wyrażoną w złotych polskich (PLN) obejmującą również należny podatek od towarów i usług w obowiązującej stawce. Podane ceny nie zawierają jednak kosztów ewentualnej przesyłki, która to zostanie wskazana w trakcie składania zamówienia.

 

  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

4.4.  DOSTAWA TOWARU

  • Zamówienia złożone przez klientów Sklepu internetowego kompletowane są przez Sprzedawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §3 ust 10 Regulaminu. Na czas realizacji składa się czas niezbędny do skompletowania przedmiotu zamówienia.

  • Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski. W celu złożenia Zamówienia obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.

  • W przypadku braku odmiennej umowy Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż trzydzieści dni po złożeniu przez kupującego oświadczenia woli o chęci zawarcia umowy (§ 3.7 Regulaminu).

  • Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta i nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z § 3.10 Regulaminu.

  • 4.2.5.  Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom trzecim prowadzącym w tym zakresie działalność gospodarczą. W zależności od aktualnie obowiązującej oferty może to być:

  • DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres siedziby ul. Mineralna 15,02-274 Warszawa) Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000028368

  • InPos

  •  

  • t Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres siedziby ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego  KRS nr 0000543759, NIP: 6793108059

Aktualnie obowiązująca oferta dostępna w sklepie: https://kiosk_RTV.pl/koszty-wysylki.html

4.3.  ODBIÓR TOWARÓW

  • Sprzedawca informuje, że Klientom przysługuje prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu. Sprawdzenie stanu przesyłki przysługuje przed jej odbiorem od przewoźnika.

  • W przypadku kiedy przed wydaniem przesyłki okaże się, że uległa ona uszkodzeniu, bądź doznała ubytku, przewoźnik ma obowiązek sam niezwłocznie ustalić protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jednak w większości przypadków Przewoźnik wykonuje te czynności na żądanie uprawnionej do odbioru osoby.

  • Sprzedawca informuje, że jeżeli po wydaniu przesyłki uprawiona do odbioru osoba zauważy ubytek lub uszkodzenie niedające się zauważyć z zewnątrz, to przysługuje jej prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.

  • W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą pod numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej Sprzedawcy.

  • Klient dokonujący zakupu sprzętu elektrycznego lub elektronicznego przeznaczonego dla gospodarstw domowych ma prawo przesłać na podany przez Usługodawcę adres użyty sprzęt, który jest tego samego rodzaju i w ilości nie większej niż kupowany nowy sprzęt. Usługodawca zobowiązuje się przesyłany sprzęt nieodpłatnie przyjąć.

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

66-002 Zielona Góra

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28

 

§ 5 DANE OSOBOWE

5.1.  Administratorem danych osobowych jest kiosk-RTV.pl  Marek Pełka 

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra, NIP 9730003949; REGON 970342034; działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres poczty elektronicznej sklep@kiosk_RTV.pl , numer telefonu: 68 452 40 55 lub (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

5.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Administratora danych w celu realizacji 

umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego. Do umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego zaliczamy:

  • Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży,

  • Przesyłanie wiadomości zawierającej informacje handlowe (za uprzednią zgodą wyrażoną w formie zapisu na Newsletter, lub odznaczeniu stosownego (check-box) podczas składania zamówienia)

  • Prowadzenie Konta Klienta po uprzedniej Rejestracji na stronie Sklepu internetowego.

5.3. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych 

osobowych, zgodnie z wdrożoną polityką ochrony danych i są przetwarzane w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany, bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną.

5.4.  Administrator danych wprowadził środki techniczne i organizacyjne mające na celu 

zabezpieczenie przekazanych przez Klientów danych osobowych przed ujawnieniem ich osobom lub podmiotom do tego nieuprawnionym.

5.5.  Dane osobowe Klientów mogą być przekazane:

5.5.1.Wybranemu przez Klienta przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na 

zlecenie Administratora danych- w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.

5.5.2. Wybranemu przez Klienta podmiotowi obsługującemu płatności w Sklepie Internetowym- 

w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą.

5.5.3.  Firmie księgowej dokonującej rozliczeń podatkowych Sklepu internetowego- w przypadku 

Klientów, którzy zawarli z Administratorem danych umowę sprzedaży.

5.5.4. Firmie dostarczającej oprogramowanie do prowadzenia Sklepu internetowego lub firmie 

będącej hostingodawcą Sklepu internetowego, w zakresie obsługi i poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego.

5.6. Podmiotom wskazanym w § 5.4. są przekazywane tylko dane niezbędne do prawidłowego 

wykonania usługi.

5.7.Administrator danych ma prawo udostępnić dane osobowe Klienta podmiotom 

upoważnionym na podstawie określonych przepisów prawa (np. organom ścigania).

5.8.O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator danych przechowuje dane osobowe 

Klienta tak długo jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których ww. dane zostały zebrane.

5.9.Klient, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych ma prawo 

dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

5.10.Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia 

prawnie dopuszczanego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

5.11.Administrator danych zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Klientów 

po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe lub unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora danych do retencji danych.

 

§ 6 REKLAMACJE

 6.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

6.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 – 6.6 niżej. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

6.3.    Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi obejmuje wady stwierdzone w okresie 2 lat od dnia wydania Produktu. Sprzedawca odpowiada wyłącznie za wady istniejące w chwili wydania Produktu albo których przyczyna tkwiła w Produkcie już w chwili jego wydania.

6.4.    W przypadku Produktów opisanych jako używane bądź niepełnowartościowe, Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z opisem zawartym na stronie Sklepu Internetowego, w tym w szczególności Produkt wolny od wad innych jak te wskazane w opisie Produktu, o których Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu.

6.5.    W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Sklepu Internetowego jako używane bądź niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Produktów wraz z opisem wad tych Produktów, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

6.6.    W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Sklepu Internetowego jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Klientowi, zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego.

6.7.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.7.1.    pisemnie na adres:   kiosk-RTV.pl Marek Pełka, ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra

6.7.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rfconnectorspl@gmail.com.

6.8.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.9.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.10.    Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres:  kiosk-RTV.pl Marek Pełka, ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta będącego konsumentem byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

6.11.    Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

§ 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

7.1.  Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 

23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać mailowo na adres: sklep@kiosk_RTV.pl lub listownie na następujący adres:

 

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28

66-002 Zielona Góra

7.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub 

umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi drogą elektroniczną - od dnia jej zawarcia.

7.3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła 

Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.

7.4.  W razie odstąpienia od umowy - Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą 

elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, bądź też ma zastosowanie §7.7. Regulaminu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni.

7.5.  Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego 

samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.6.  Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.

7.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób 

dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów

7.8.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem 

korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w 

wypadkach:

  • W świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • 7.9.2.  W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • W której przedmiotem świadczenia jest jeden z produktów: pigtail, kabel antenowy, jumper (produkty wyprodukowane po ich zamówieniu). Dodatkowa informacja przy każdym z tych produktów w dedykowanej ramce.
  • W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nasttkowa ąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

  • W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  • Zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  • Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy.

 

§ 8 INFORMACJE DODATKOWE

8.1. Aby uniknąć ewentualnych rozbieżności czy też błędów zaleca się, aby urządzenia za 

pomocą których Klient korzysta ze sklepu, www.kiosk_RTV.pl spełniały co najmniej następujące wymagania techniczne, które są niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym wykorzystywanym przez Usługodawcę:

  • Komputer lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

  • Przeglądarka internetowa: a.) Internet Explorer w wersji 4.0 lub nowszej b.) Mozilla FireFox w wersji 4.0 lub nowszej c.) Google Chrome w wersji 1.0 lub nowszej

  • Rozdzielczość monitora 1280 x 800, kolory 24 lub 32 bit

  • Posiadanie przez Klienta konta e-mail.

8.2. Informacja dla Klienta sklepu www.kiosk_RTV.pl w jaki sposób może sprawdzić czy złożone 

zamówienie nie zawiera błędów, a zarazem jak je można skorygować:

  • W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” Klient ma możliwość zmiany wprowadzonych danych (np. rodzaj czy ilość towarów). W przypadku, jakichkolwiek niezgodności kierujemy się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie internetowej Sklepu internetowego i odpowiednich jego podstronach. W przypadku problemów prosimy o kontakt - mailowy sklep@kiosk_RTV.pl lub telefoniczny pod numerem telefonu: 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

  • Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania Zamówienia wraz z informacjami o zamówieniu (wiadomość email zatytułowana „Zamówienie nr …..”). W przypadku błędu Klienta co do wprowadzonych danych (np. ilość zamawianego towaru, błędne naliczenie Zamówienia przez system), Klient ma prawo do zmiany Zamówienia. W tym celu Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: sklep@kiosk_RTV.pl z odpowiednią dyspozycją zmiany lub telefonicznie pod numerem telefonu 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

  • Po dokonaniu korekty Zamówienia Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail na podany w zamówieniu adres, w którym znajdować się będzie potwierdzenie przyjęcia poprawionego Zamówienia.

8.3. Zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez przedsiębiorcę drugiej 

stronie treści zawieranej umowy. 

Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje:

  • Poprzez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.

  • Poprzez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z odbiorem lub przesyłką towaru specyfikacji zamówienia oraz dowodu zakupu.

  • Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oraz przekazywana Klientom na każde ich żądanie.

8.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy 

obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

8.5.   Zmiany w regulaminie:

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Informacja o zmianach zostanie również wyrażona w wyraźny sposób poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz przesłana na adres e-mail zarejestrowanego klienta. Ponadto Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.

  • Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.

  • Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednim regulaminie.

8.6. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.

8.7. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania 

z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:

  • Zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

  • Zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

  • Uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  • Złożyć skargę poprzez formularz dostępny pod adresem internetowym https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Jest to unijna platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ta działa we wszystkich językach Unii Europejskiej i mogą Państwo z niej skorzystać po wykorzystaniu procedury reklamacyjnej u Sprzedawcy.

8.8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie 

konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: kiosk-RTV.pl Marek Pełka, ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rfconnectorspl@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik do regulaminu Sklepu Internetowego. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Jeżeli otrzymali Państwo zakupioną rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 1 Postanowienia Ogólne

§ 2 Świadczenie usług drogą elektroniczną

§ 3 Zawarcia umowy sprzedaży

§ 4 Płatność, dostawa, odbiór towarów

§ 5 Dane osobowe

§ 6 Reklamacje

§ 7 Odstąpienia od umowy

§ 8 Informacje dodatkowe


§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE:

 

1.1.  Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem") określa zasady korzystania przez 

klientów ze Sklepu Internetowego www.kiosk_RTV.pl i w szczególności reguluje:

a) warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży;

b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;

c) zasady korzystania przez Konsumentów z prawa do odstąpienia od umowy zakupu;

d) zasady i tryb postępowania reklamacyjnego.

 

1.2.  Definicja pojęć użytych w Regulaminie:

a) Sklep internetowy – sklep internetowy działający pod adresem www.kiosk_RTV.pl

b) Usługodawca, Sprzedawca, Administrator danych:

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra,

NIP 9730003949, REGON 970342034

działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki,

adres poczty elektronicznej sklep@kiosk_RTV.pl, numer telefonu: 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

c) Klient - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca 

osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę, która chce zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą;

d) Konsument- osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej 

bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

e) Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy. Prawidłowe złożenie 

Zamówienia przez klienta skutkuje otrzymaniem na podany podczas składania zamówienia/rejestracji adres mailowy wiadomości pt. „Zamówienie nr. …… ” (§. 3.7. Regulaminu);

f) Usługa świadczona drogą elektroniczną – bezpłatna usługa polegająca na: prowadzeniu 

konta Klienta (w przypadku Klientów zarejestrowanych), udostępnieniu Klientom formularza zamówienia (w przypadku składania zamówień przez klientów niezarejestrowanych). W razie wątpliwości uznawać się będzie, że za usługi świadczone drogą elektroniczną uznaje się również wszelkie czynności, które Usługodawca będzie wykonywał w celu prawidłowej obsługi procesów podanych w zdaniu pierwszym;

g) Rejestracja – utworzenie w systemie Sklepu Internetowego Konta Klienta. W celu 

dokonania rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny. Prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego skutkować będzie wysłaniem przez system Sprzedawcy automatycznej wiadomości mailowej informującej o aktywacji Konta

h) Cena – cena, jaką klient sklepu zobowiązany będzie do zapłaty za wybrane produkty 

w przypadku zawarcia umowy sprzedaży. Cena może być wyrażona za pomocą następujących walut: polski złoty (PLN). Podana cena jest ceną brutto (zawierająca niezbędny podatek VAT). Ceny w sklepie internetowym nie zawierają kosztów przesyłki, które są wskazane w trakcji składania zamówienia w Sklepie. Sprzedawca gwarantuje, że cena wskazana w trakcie składania zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy sprzedaży zawartej na podstawie złożonego zamówienia.

i) Dostawa – powierzenie przez Sprzedawcę produktów przeznaczonych dla Klient

a podmiotom trzecim w celu ich dostawy. Sprzedawca zobowiązuje się do należytego opakowania i ubezpieczenia wysyłanych produktów. Dostawę swoich produktów Sprzedawca powierza wyłącznie wyspecjalizowanym firmom kurierskim prowadzącym w tym zakresie profesjonalną działalność gospodarczą.

1.3.  Korespondencję elektroniczną dotyczącą działalności Sklepu internetowego należy wysyłać na adres e-mail sklep@kiosk_RTV.pl natomiast korespondencję tradycyjną (pocztową) należy kierować na adres:

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

66-002 Zielona Góra

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28

 

1.4.  Klientem Sklepu internetowego może być – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka 

organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę, która chce zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

1.5. Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski. W celu złożenia Zamówienia 

obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.

1.6.  Ceny w Sklepie Internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 

(ceny brutto). Ceny nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Klienta sposobu płatności i dostawy. Klient jest informowany o kosztach Dostawy w trakcie składania Zamówienia.

1.7.  Jeśli nie zostało to wyraźnie wskazane w informacji handlowej, towary dostępne w Sklepie 

internetowym są nowe, a podmiotem odpowiedzialnym za ich ewentualne wady fizyczne i prawne jest kiosk-RTV.pl Marek Pełka ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra, NIP 9730003949; REGON 970342034; działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres poczty elektronicznej sklep@kiosk_RTV.pl, numer telefonu: 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

 

§ 2 ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:

 

2.1.  W ramach prowadzenia Sklepu internetowego Usługodawca zobowiązuje się do 

świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

2.2.  Świadczenie przez Usługodawcę Usług drogą elektroniczną jest bezpłatne.

2.3.  Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną:

2.3.1.  Usługa Konto Klienta:

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.

  • Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.

  • Umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta jest zawierana na czas nieoznaczony.

2.3.2.  Usługa interaktywny formularz:

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.

2.3.3.  Usługa Newsletter:

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną Newsletter zostaje zawarta w momencie podania na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Newsletter” adresu poczty elektronicznej oraz kliknięcia pola „Potwierdź”, bądź w momencie, w którym klient zaznaczył stosowne pole (check-box) w momencie rejestracji, wyrażające zgodę na usługę Newsletter.

  • Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną Newsletter jest zawierana na czas nieoznaczony.

2.4.  Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną.

Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą 

elektroniczną o charakterze ciągłym przez Usługodawcę w każdej chwili (np. usunięcie Konta Klienta). Wypowiedzenie umowy następuje bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn:

  • Wypowiedzenia umowy można dokonać poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy sklep@kiosk_RTV.pl lub też pisemnie na adres Usługodawcy (wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu).

  • Umowa w takim przypadku wygasa po upływie 7 dni od chwili otrzymania przez Usługodawcę wypowiedzenia.

  • Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Klient dostarcza treści o charakterze bezprawnym.

  • Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie wiąże się z utratą praw już nabytych przez Klientów korzystających ze Sklepu internetowego Sprzedawcy.

  • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od jej zawarcia (patrz § 7 Regulaminu).

 

§3 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

3.1.  Klient ma do wyboru następujące sposoby złożenia zamówienia:

a) złożenie zamówienia za pomocą systemu Sklepu internetowego;

b) złożenie zamówienia poprzez pocztę mailową (wysłanie zamówienia na adres: 

sklep@kiosk_RTV.pl);

3.2.  W celu złożenia Zamówienia przez Sklep Internetowy należy:

  • Wybrać oraz dodać produkt do Wirtualnego Koszyka;

  • Gdy w koszyku znajdują się już wszystkie produktu należy przejść do składania zamówienia używając przycisku „Twój koszyk”.

  • Zostajemy przekierowani do podstrony na której mamy możliwość sprawdzenia stanu zamówienia, ceny jednostkowej za poszczególne produkty oraz ceny łącznej. W tym momencie należy również wybrać z możliwych rodzaj dostarczenia wybranego towaru. Po czym należy kliknąć przycisk „Przejdź Dalej”

  • W kolejnej sekcji zarejestrowani Klienci (posiadający już konto Użytkownika) wpisują swój login i hasło podane podczas zakładania konta Użytkownika oraz klikają „Zaloguj”. (Gdyby hasło zostało zapomniane można skorzystać z opcji „Przypomnij hasło” znajdującej się pod przyciskiem „Zaloguj”).

  • Klienci, którzy nie posiadają konta Użytkownika mogą wybrać możliwość składania zamówienia bez tworzenia konta Użytkownika (logowania), w tym celu wypełniają pola dla złożenia jednorazowego zamówienia bez konieczności tworzenia konta, dane obowiązkowe to: dane teleadresowe: imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz mail a następnie klikając przycisk „Przejdź Dalej Potwierdzenie ”

  • Używając przycisku „Przejdź Dalej” Klient przechodzi do podstrony, w której znajdą się wszelkie informacje dotyczące zamówienia, tzn.:

  • przedmiot zamówienia

  • jednostkowa oraz łączna cena zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (o ile występują)

  • wybranego sposobu dostawy i sposobu płatności

  • w tym miejscu, niezbędne jest dokonanie akceptacji wymaganych warunków zamówienia, poprzez zaznaczenie pola z odpowiednim (check-box), dotyczącym regulaminu, przetwarzania danych osobowych i polityki prywatności. Można również udzielić zgody dobrowolnej na otrzymywanie drogą elektroniczną, na podany w zamówieniu adres e-mail, informacji na temat akcji promocyjnych, nowości, wyprzedaży, kodów rabatowych oraz usług świadczonych przez sklep www.kiosk_RTV.pl

  • następnie należy uważnie sprawdzić czy wszystko się zgadza i potwierdzić przyciskiem „Kupuję i Płacę”.

3.3.  Złożenie zamówienia poprzez e-mail - sklep@kiosk_RTV.pl

  • W celu złożenia Zamówienia poprzez przesłanie wiadomości e-mail należy wysłać wiadomość e-mail na adres sklep@kiosk_RTV.pl. Treść wiadomości powinna określać istotne postanowienia umowy, tj. przedmiot umowy, cena, ilość.

  • W treści wiadomości e-mail, Klient jest zobowiązany do podania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji wysyłki towaru (imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu), Dodatkowo Klient jest zobowiązany do określenie sposobu realizacji płatności i dostawy.

  • Oferta złożona przez Klienta przestaje go wiązać z upływem czasu, w którym mógł w zwykłym toku czynności otrzymać odpowiedź Sprzedawcy wysłaną bez nieuzasadnionego opóźnienia (w razie wątpliwości Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania potwierdzenie przyjęcia zamówienia w ciągu 48 godzin. Sprzedawca informuje Klienta o odnotowaniu zamówienia wiadomością mailową pt. Zamówienie nr……..

  • Umowę poczytuję się za zawartą chwili otrzymania przez Klienta oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu zamówienia do Realizacji pkt. 3.10 Regulaminu (wiadomość mailowa pt. Zamówienie przyjęte do realizacji)

3.4.  W trakcie składania zamówień, o których mowa w pkt. 3.1 niniejszego regulaminu 

Klient zobowiązany jest do podania danych odpowiadających prawdzie.

3.5.  W trakcie składania Zamówienia niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z niniejszym 

regulaminem.

3.6.  Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w przycisk 

„zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, lub w inny z równoważnym sformułowaniem.

3.7.  Po otrzymaniu przez system Sklepu internetowego zamówienia, każdorazowo wysyłana 

będzie na adres e-mail podany przez Klienta automatyczna wiadomość potwierdzającą otrzymanie zamówienia (wiadomość pt. Zamówienie nr…….)

3.8.  Zamówienie, którego otrzymanie zostało potwierdzone przez system Sklepu internetowego 

(§3.7 Regulaminu) stanowi ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego i stanowi podstawę do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

3.9. Zamówienie złożone przez Klienta a niepotwierdzona przez Sprzedawcę w terminie 

48 godzin przestaje go wiązać.

3.10.  Sprzedawca w przypadku przystąpienia do realizacji zamówienia potwierdza ten fakt 

osobną wiadomością mailową zatytułowaną „Zamówienie przyjęte do realizacji”

3.11. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości od 

Sprzedawcy, potwierdzającej przystąpienie do realizacji zamówienia (wiadomość, o której mowa w pkt. 3.10 niniejszego regulaminu)

3.12.  Klient może anulować złożone zamówienie lub je zmodyfikować, w tym celu należy:

a) skontaktować się z Sprzedawcą telefonicznie;

b) skontaktować się z Sprzedawcą drogą mailową;

3.13. Zamówienia są obsługiwane przez dział obsługi Klienta Sklepu internetowego

w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 10.00-18.00.

3.14. Informacje handlowe zamieszczone w Sklepie internetowym nie stanowią oferty 

w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert, nawet jeśli informacja ta zawiera jednostkową cenę towaru.

 

§4 PŁATNOŚĆ, FORMY PŁATNOŚCI, CENA TOWARU, DOSTAWA, ODBIÓR

 

4.1.  PŁATNOŚĆ

  • Z tytułu wykonania umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę towarów oraz koszt ich wysyłki.

  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

4.2. FORMY PŁATNOŚCI. Płatność następuje w wybranej przez Klienta formie:

  • płatność przy odbiorze przesyłki (dla przesyłek z dostępną opcją za pobraniem)

  • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy

  • płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Paynow (marka mBank)
    mElements S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa NIP:5223047892 ; Regon: 363203696; KRS 0000590484 (serwis udostępnia szeroki wachlarz nowoczesnych form płatności. Przykładowe dostępne sposoby to: przelewy online, blik, karty płatnicze, Apple Pay, Google Pay, PayPo, raty)

  • Karty płatnicze:
    - Visa
    - Visa Electron
    - Mastercard
    - MasterCard Electronic
    - Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

4.3  CENA TOWARU.

  • Cena poszczególnych towarów prezentowanych w Sklepie internetowym jest ceną brutto 

wyrażoną w złotych polskich (PLN) obejmującą również należny podatek od towarów i usług w obowiązującej stawce. Podane ceny nie zawierają jednak kosztów ewentualnej przesyłki, która to zostanie wskazana w trakcie składania zamówienia.

 

  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

4.4.  DOSTAWA TOWARU

  • Zamówienia złożone przez klientów Sklepu internetowego kompletowane są przez Sprzedawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §3 ust 10 Regulaminu. Na czas realizacji składa się czas niezbędny do skompletowania przedmiotu zamówienia.

  • Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski. W celu złożenia Zamówienia obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.

  • W przypadku braku odmiennej umowy Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż trzydzieści dni po złożeniu przez kupującego oświadczenia woli o chęci zawarcia umowy (§ 3.7 Regulaminu).

  • Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta i nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z § 3.10 Regulaminu.

  • 4.2.5.  Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom trzecim prowadzącym w tym zakresie działalność gospodarczą. W zależności od aktualnie obowiązującej oferty może to być:

  • DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres siedziby ul. Mineralna 15,02-274 Warszawa) Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000028368

  • InPos

  •  

  • t Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres siedziby ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego  KRS nr 0000543759, NIP: 6793108059

Aktualnie obowiązująca oferta dostępna w sklepie: https://kiosk_RTV.pl/koszty-wysylki.html

4.3.  ODBIÓR TOWARÓW

  • Sprzedawca informuje, że Klientom przysługuje prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu. Sprawdzenie stanu przesyłki przysługuje przed jej odbiorem od przewoźnika.

  • W przypadku kiedy przed wydaniem przesyłki okaże się, że uległa ona uszkodzeniu, bądź doznała ubytku, przewoźnik ma obowiązek sam niezwłocznie ustalić protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jednak w większości przypadków Przewoźnik wykonuje te czynności na żądanie uprawnionej do odbioru osoby.

  • Sprzedawca informuje, że jeżeli po wydaniu przesyłki uprawiona do odbioru osoba zauważy ubytek lub uszkodzenie niedające się zauważyć z zewnątrz, to przysługuje jej prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.

  • W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą pod numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej Sprzedawcy.

  • Klient dokonujący zakupu sprzętu elektrycznego lub elektronicznego przeznaczonego dla gospodarstw domowych ma prawo przesłać na podany przez Usługodawcę adres użyty sprzęt, który jest tego samego rodzaju i w ilości nie większej niż kupowany nowy sprzęt. Usługodawca zobowiązuje się przesyłany sprzęt nieodpłatnie przyjąć.

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

66-002 Zielona Góra

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28

 

§ 5 DANE OSOBOWE

5.1.  Administratorem danych osobowych jest kiosk-RTV.pl  Marek Pełka 

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra, NIP 9730003949; REGON 970342034; działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres poczty elektronicznej sklep@kiosk_RTV.pl , numer telefonu: 68 452 40 55 lub (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

5.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Administratora danych w celu realizacji 

umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego. Do umów zawartych w ramach działalności Sklepu internetowego zaliczamy:

  • Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży,

  • Przesyłanie wiadomości zawierającej informacje handlowe (za uprzednią zgodą wyrażoną w formie zapisu na Newsletter, lub odznaczeniu stosownego (check-box) podczas składania zamówienia)

  • Prowadzenie Konta Klienta po uprzedniej Rejestracji na stronie Sklepu internetowego.

5.3. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych 

osobowych, zgodnie z wdrożoną polityką ochrony danych i są przetwarzane w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany, bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną.

5.4.  Administrator danych wprowadził środki techniczne i organizacyjne mające na celu 

zabezpieczenie przekazanych przez Klientów danych osobowych przed ujawnieniem ich osobom lub podmiotom do tego nieuprawnionym.

5.5.  Dane osobowe Klientów mogą być przekazane:

5.5.1.Wybranemu przez Klienta przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na 

zlecenie Administratora danych- w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.

5.5.2. Wybranemu przez Klienta podmiotowi obsługującemu płatności w Sklepie Internetowym- 

w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą.

5.5.3.  Firmie księgowej dokonującej rozliczeń podatkowych Sklepu internetowego- w przypadku 

Klientów, którzy zawarli z Administratorem danych umowę sprzedaży.

5.5.4. Firmie dostarczającej oprogramowanie do prowadzenia Sklepu internetowego lub firmie 

będącej hostingodawcą Sklepu internetowego, w zakresie obsługi i poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego.

5.6. Podmiotom wskazanym w § 5.4. są przekazywane tylko dane niezbędne do prawidłowego 

wykonania usługi.

5.7.Administrator danych ma prawo udostępnić dane osobowe Klienta podmiotom 

upoważnionym na podstawie określonych przepisów prawa (np. organom ścigania).

5.8.O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator danych przechowuje dane osobowe 

Klienta tak długo jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których ww. dane zostały zebrane.

5.9.Klient, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych ma prawo 

dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

5.10.Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia 

prawnie dopuszczanego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

5.11.Administrator danych zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Klientów 

po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe lub unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora danych do retencji danych.

 

§ 6 REKLAMACJE

 6.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

6.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 – 6.6 niżej. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

6.3.    Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi obejmuje wady stwierdzone w okresie 2 lat od dnia wydania Produktu. Sprzedawca odpowiada wyłącznie za wady istniejące w chwili wydania Produktu albo których przyczyna tkwiła w Produkcie już w chwili jego wydania.

6.4.    W przypadku Produktów opisanych jako używane bądź niepełnowartościowe, Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z opisem zawartym na stronie Sklepu Internetowego, w tym w szczególności Produkt wolny od wad innych jak te wskazane w opisie Produktu, o których Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu.

6.5.    W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Sklepu Internetowego jako używane bądź niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Produktów wraz z opisem wad tych Produktów, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

6.6.    W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Sklepu Internetowego jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Klientowi, zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego.

6.7.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.7.1.    pisemnie na adres:   kiosk-RTV.pl Marek Pełka, ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra

6.7.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rfconnectorspl@gmail.com.

6.8.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.9.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.10.    Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres:  kiosk-RTV.pl Marek Pełka, ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta będącego konsumentem byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

6.11.    Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

§ 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

7.1.  Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 

23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać mailowo na adres: sklep@kiosk_RTV.pl lub listownie na następujący adres:

 

kiosk-RTV.pl Marek Pełka

ul. Nowy Kisielin - Leśna 28

66-002 Zielona Góra

7.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub 

umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi drogą elektroniczną - od dnia jej zawarcia.

7.3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła 

Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.

7.4.  W razie odstąpienia od umowy - Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą 

elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, bądź też ma zastosowanie §7.7. Regulaminu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni.

7.5.  Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego 

samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.6.  Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.

7.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób 

dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów

7.8.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem 

korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w 

wypadkach:

  • W świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • 7.9.2.  W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • W której przedmiotem świadczenia jest jeden z produktów: pigtail, kabel antenowy, jumper (produkty wyprodukowane po ich zamówieniu). Dodatkowa informacja przy każdym z tych produktów w dedykowanej ramce.
  • W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nasttkowa ąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

  • W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  • Zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  • Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy.

 

§ 8 INFORMACJE DODATKOWE

8.1. Aby uniknąć ewentualnych rozbieżności czy też błędów zaleca się, aby urządzenia za 

pomocą których Klient korzysta ze sklepu, www.kiosk_RTV.pl spełniały co najmniej następujące wymagania techniczne, które są niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym wykorzystywanym przez Usługodawcę:

  • Komputer lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

  • Przeglądarka internetowa: a.) Internet Explorer w wersji 4.0 lub nowszej b.) Mozilla FireFox w wersji 4.0 lub nowszej c.) Google Chrome w wersji 1.0 lub nowszej

  • Rozdzielczość monitora 1280 x 800, kolory 24 lub 32 bit

  • Posiadanie przez Klienta konta e-mail.

8.2. Informacja dla Klienta sklepu www.kiosk_RTV.pl w jaki sposób może sprawdzić czy złożone 

zamówienie nie zawiera błędów, a zarazem jak je można skorygować:

  • W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” Klient ma możliwość zmiany wprowadzonych danych (np. rodzaj czy ilość towarów). W przypadku, jakichkolwiek niezgodności kierujemy się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie internetowej Sklepu internetowego i odpowiednich jego podstronach. W przypadku problemów prosimy o kontakt - mailowy sklep@kiosk_RTV.pl lub telefoniczny pod numerem telefonu: 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

  • Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania Zamówienia wraz z informacjami o zamówieniu (wiadomość email zatytułowana „Zamówienie nr …..”). W przypadku błędu Klienta co do wprowadzonych danych (np. ilość zamawianego towaru, błędne naliczenie Zamówienia przez system), Klient ma prawo do zmiany Zamówienia. W tym celu Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: sklep@kiosk_RTV.pl z odpowiednią dyspozycją zmiany lub telefonicznie pod numerem telefonu 509 895 915 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora).

  • Po dokonaniu korekty Zamówienia Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail na podany w zamówieniu adres, w którym znajdować się będzie potwierdzenie przyjęcia poprawionego Zamówienia.

8.3. Zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez przedsiębiorcę drugiej 

stronie treści zawieranej umowy. 

Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje:

  • Poprzez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.

  • Poprzez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z odbiorem lub przesyłką towaru specyfikacji zamówienia oraz dowodu zakupu.

  • Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oraz przekazywana Klientom na każde ich żądanie.

8.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy 

obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

8.5.   Zmiany w regulaminie:

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Informacja o zmianach zostanie również wyrażona w wyraźny sposób poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz przesłana na adres e-mail zarejestrowanego klienta. Ponadto Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.

  • Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.

  • Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednim regulaminie.

8.6. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.

8.7. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania 

z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:

  • Zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

  • Zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

  • Uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  • Złożyć skargę poprzez formularz dostępny pod adresem internetowym https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Jest to unijna platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ta działa we wszystkich językach Unii Europejskiej i mogą Państwo z niej skorzystać po wykorzystaniu procedury reklamacyjnej u Sprzedawcy.

8.8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie 

konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: kiosk-RTV.pl Marek Pełka, ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rfconnectorspl@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik do regulaminu Sklepu Internetowego. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Jeżeli otrzymali Państwo zakupioną rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Nowy Kisielin - Leśna 28, 66-002 Zielona Góra, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.