Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 20uF / 450V
search
  • Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 20uF / 450V
  • Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 20uF / 450V

Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 20uF / 450V

Brutto: 28,03 PLN

(28,03 PLN szt.)

Netto: 22.79 PLN
Czas wysyłki 1-2 dni robocze
Hintatakuu

Suuren tilausmäärän vuoksi olemme sallineet mahdollisuuden tilata tuotteita enemmän kuin varastossa olevat määrät.

Maksamalla tuotteen ostosta nykyisen saldon yli, saat:

- tuotteen toimituksen varaus ja takuu,
- hintatakuu tilauksen maksupäivästä.
Ei ole muuta tuotevarausta
help_outlineAsk about product
Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 20uF / 450V

Kondensator silnikowy ROZRUCHOWY PRACY 20uF / 450V

0

I accept privacy policy rules  

done   Product in permanent offer.
In the event of a temporary shortage or demand for more, the delivery time is 5-10 working days.
   Varastossa   56 Tuotteet   
Määrä

 

Polityka prywatności

 

Dostawa towaru

 

Zwroty towaru

KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 20uF / 450V KONEKTORY 6,3mm SR PASSIVES

Kondensator silnikowy rozruchowy - pracy współpracuje z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.

W życiu codziennym spotykamy je w :

  • kosiarkach
  • wentylatorach
  • pompach obiegowych C.O.
  • siłownikach bram wjazdowych
  • i innych

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • Producent: SR PASSIVES  
  • Typ kondensatora: polipropylenowy
  • Zastosowanie kondensatorów: do silników asynchronicznych 
  • Pojemność 20µF
  • Napięcie pracy: 450V
  • Wymiary korpusu: fi 40 x 70mm
  • Temperatura pracy: -25...85°C
  • Tolerancja: ±5%
  • Czas życia: 3000h
  • Wyprowadzenia: KONEKTORY PODWÓJNE 6,3mm  

Dobór pojemnośći:

Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu.

Ważna informacja:

zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%) w stosunku do uszkodzonego:

  • Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego). 
  • Zbyt mała pojemność powoduje, że silnik może mieć problem z rozruchem.

Objawy uszkodzenia kondensatora:

  • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w postaci szarej "lawy" ++
  • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
  • pomiar elektryczny miernikiem

++ metody opisane wyżej determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym

SR PASSIVES
KSB 20/450 SR
56 Tuotteet

Lisätiedot

Rabat
TAK
Uusi