Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Kondensator silnikowy MIFLEX 4uF 400V POLSKI
search
  • Kondensator silnikowy MIFLEX 4uF 400V POLSKI

Kondensator silnikowy MIFLEX 4uF 400V POLSKI

Brutto: 25,90 zł

(25,90 zł szt.)

Netto: 21.06 PLN
Czas wysyłki 1-2 dni robocze
Preisgarantie

Aufgrund der großen Anzahl an Bestellungen haben wir die Möglichkeit aktiviert, Produktmengen zu bestellen, die über den Lagerbestand hinausgehen.

Wenn Sie den Kauf des Produkts über dem aktuellen Guthaben bezahlen, erhalten Sie:

- Reservierung und Garantie der Produktlieferung,
- Preisgarantie ab dem Zahlungsdatum der Bestellung.
Es gibt keine andere Form der Produktreservierung
help_outlineAsk about product
Kondensator silnikowy MIFLEX 4uF 400V POLSKI

Kondensator silnikowy MIFLEX 4uF 400V POLSKI

0

Ich nehme an Datenschutz-Bestimmungen Regeln  

   Auf Lager   94 Artikel   
Menge

 

Polityka prywatności

 

Dostawa towaru

 

Zwroty towaru

KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 3,0uF/400Vac MIFLEX POLSKI

Kondenator silnikowy rozruchowy / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.
W życiu codziennym spotykamy je w :

  • kosiarkach
  • wentylatorach
  • pompach obiegowych C.O.
  • siłownikach bram wjazdowych
  • i innych

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • Producent MIFLEX  
  • Typ kondensatora polipropylenowy 
  • Zastosowanie kondensatorów do silników, pracy 
  • Pojemność 3,0µ
  • Napięcie pracy 400Vac
  • Seria kondesatorów MKSP-8
  • Wersja 2           
  • Wymiary korpusu  42,1x38x21mm
  • Raster wyprowadzeń 38mm 
  • Temperatura pracy -25...70°C 
  • Tolerancja ±5 %
  • Kategoria klimatyczna 25/70/21 
  • Czas życia 3000h 
  • Wyprowadzenia PRZEWODY
  • Możliwość montaż PCB
  • Masa brutto: 0.03kg


Dobór pojemnośći:

Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu. Ważna informacja - że zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%)  w stosunku do uszkodzonego. Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego). Zbyt mała pojemność będzie przyczyną, że silnik może mieć problem z rozruchem.

Objawem uszkodzenia kondesatora:

  • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w potaci szarej "lawy" ++
  • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
  • pomiar elektryczny miernikiem

++ metody opisane wyżej  determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym


DISCOUNT
KSQ 4/400 KOSTKA
94 Artikel
Neu