Zapraszam do kontaktu w przypadku pytań pn-pt godz. 9:00-15:30. Nr telefonu: +48 509895915

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

    Kondensator silnikowy MIFLEX 1uF 400V POLSKI
    search
    • Kondensator silnikowy MIFLEX 1uF 400V POLSKI

    Kondensator silnikowy MIFLEX 1uF 400V POLSKI

    Brutto: 16,81 zł

    (16,81 zł szt.)

    Netto: 13.67 PLN
    Czas wysyłki 1-2 dni robocze
    Hintatakuu

    Suuren tilausmäärän vuoksi olemme sallineet mahdollisuuden tilata tuotteita enemmän kuin varastossa olevat määrät.

    Maksamalla tuotteen ostosta nykyisen saldon yli, saat:

    - tuotteen toimituksen varaus ja takuu,
    - hintatakuu tilauksen maksupäivästä.
    Ei ole muuta tuotevarausta

    help_outlineAsk about product
    Kondensator silnikowy MIFLEX 1uF 400V POLSKI

    Kondensator silnikowy MIFLEX 1uF 400V POLSKI

    I accept privacy policy rules  

       Laosolevad enne   172 Tooted   
    Kogus

     

    Polityka prywatności

     

    Dostawa towaru

     

    Zwroty towaru

    KONDENSATOR SILNIKOWY PRACY 1,0uF/400V MIFLEX POLSKI

    Kondenator silnikowy rozruchowy / pracy przeznaczony jest do współpracy z asynchronicznymi silnikami elektrycznymi zasilanymi prądem zmiennym.
    W życiu codziennym spotykamy je w :

    • kosiarkach
    • wentylatorach
    • pompach obiegowych C.O.
    • siłownikach bram wjazdowych
    • i innych

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • Producent MIFLEX  
    • Typ kondensatora polipropylenowy 
    • Zastosowanie kondensatorów do silników, pracy 
    • Pojemność 1,0µ
    • Napięcie pracy 400V 
    • Seria kondesatorów MKSP-8
    • Wersja 2        
    • Wymiary korpusu  31,5x24,5x15mm
    • Raster wyprowadzeń 27,5mm   
    • Temperatura pracy -25...70°C 
    • Tolerancja ±10 %
    • Kategoria klimatyczna 25/70/21 
    • Czas życia 3000h 
    • Wyprowadzenia PRZEWODY
    • Możliwość montaż PCB
    • Masa brutto: 0.02kg


    Dobór pojemnośći:

    Należy zawsze kierować się dokumentacją, stanem zastanym w urządzeniu. Ważna informacja - że zawsze można zwiększyć pojemność ( max o 20%)  w stosunku do uszkodzonego. Zbyt duża pojemność powoduje spadek prędkości obrotowej i mocy silnika ( właściwie spadek momentu obrotowego). Zbyt mała pojemność będzie przyczyną, że silnik może mieć problem z rozruchem.

    Objawem uszkodzenia kondesatora:

    • oględziny optyczne - wytopienie na zewnątrz w potaci szarej "lawy" ++
    • oględziny słuchowe - silnik nie pracuje i burczy ++
    • pomiar elektryczny miernikiem

    ++ metody opisane wyżej  determinują zwykle uszkodzenie kondensatora, ale może to nie być jedyna usterka w układzie napędowym


    DISCOUNT
    KSQ 1/400 KOSTKA
    172 Tooted
    Uus